Avatar billede kenneth_nine Nybegynder
14. august 2007 - 12:58 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Programering af nu hjemmeside.

Jeg er ved at starte en portal om hunde og katte, og hertil mangler jeg hjælp til at placere følgende på siden : Login, billedgalleri med en upload funktion, også en funktion hvor man kan uploade et godt link på siden (skal dog godkendes af admin)og et chat forum.
Designet er helt klart, men lavet i HTML, forestiller mig at det skal være noget PHP...?

Nogen der kan hjælpe mig her ?
Avatar billede kurdo Novice
14. august 2007 - 13:08 #1
vel meget der skal laves, så jeg tror det er bedst at finde en på nettet istedet. en cms system og lav designet om.. :D :D held og lykke med din portal,
Avatar billede bpuschl Nybegynder
14. august 2007 - 13:12 #2
Joomla! er det bedste CMS system som findes, og det er pærelet at sætte op

www.joomla.org

Hvis du skal bruge hjælp til installation siger du bare til :-)
Avatar billede kenneth_nine Nybegynder
14. august 2007 - 13:41 #3
Jeg er ikke interesseret i færdige sider der skal laves meget om, da jeg har et design der er fint. Men måske kan man lave helt om på Joomla design ? JEG kan skisme bare ikke ;-)
Avatar billede bpuschl Nybegynder
14. august 2007 - 13:51 #4
Man kan lave Joomla's design fuldstændigt som du gerne vil.

Joomla's template engine består af 2 filer

index.htm som fortæller hvordan modulerne skal placeres
css fil som fortæller hvordan det skal se ud (version 1.5 af flere css filer)

Ganske simpelt.

Joomla kræver at man sætter sig ned og undersøger hvorledes det er stykket sammen, men det er med 100% garanti at du sparer tid, i forhold til at programmerer de features som du gerne vil have. Believe me, I've been there :-)
Avatar billede kenneth_nine Nybegynder
14. august 2007 - 13:55 #5
har set noget her http://www.i123.dk/web.php er det godt ?
Kan du vise mig et site der har Joomla på ?
Avatar billede kenneth_nine Nybegynder
14. august 2007 - 14:15 #6
har fundet en del sider og de er godt nok flotte, specielt mtv.nl .
Kan du lave sådan noget til mig ?
Avatar billede bpuschl Nybegynder
14. august 2007 - 14:53 #7
Jeg vil gerne hjælpe dig med at installere sitet og få dig i gang. Du er velkommen til at ringe på 29 86 77 73
Avatar billede nico26 Nybegynder
14. august 2007 - 17:17 #8
Vi laver joomla sites. Du kan se et par eksempler: www.pokeruni.dk/index.php og http://www.iwe.as. Begge sites er stadig under udvikling. Vi har også benyttet internet123, og det er ok.
Avatar billede bpuschl Nybegynder
15. august 2007 - 07:32 #9
Internet123 ser umiddelbart meget fornuftigt ud. Jeg har ikke erfaring med dem, men hvis man har fuld adgang til sin Joomla installation bagefter, så synes jeg helt klart at du skal vælge den løsning.
Avatar billede kenneth_nine Nybegynder
15. august 2007 - 13:01 #10
Hej bpuschl, jeg har lige talt med internet123 og der ER fuld adgang til installationen bagefter. Er du klar med noget kraftig support til os, mod betaling naturligvis ?
Avatar billede bpuschl Nybegynder
15. august 2007 - 13:18 #11
Selvfølgelig vil jeg gerne være behjælpelig.

Du velkommen til at kontakte mig på 29 86 77 73, hvis du får brug for hjælp.
Avatar billede kenneth_nine Nybegynder
15. august 2007 - 13:24 #12
ok ringer i aften
Avatar billede bpuschl Nybegynder
15. august 2007 - 13:29 #13
Det er du meget velkommen til. Tak for points!
Avatar billede nightcoder Nybegynder
16. august 2007 - 08:43 #14
Hvis du ikke har fået hjælp endnu, så skriv en mail med en nærmere beskrivelse, så vender jeg tilbage med estimat på tid og pris. nightcoder@hotmail.com