Avatar billede krarup Nybegynder
14. august 2007 - 11:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

køb af Digital Kamera

Hej.
Jeg skal købe et digital kamera, men ærlig talt ved jeg ikke en pind om digitale kameraer, så jeg håber i kan hjælpe mig lidt.

Jeg har kigget lidt rundt og fundet frem til dette : http://www.digitalwonderworld.de/product_info.php/cPath/85_99_285/products_id/9977?osCsid=a056c22e955475cf79c963a214def9d4

Kameraet er til en gave, og skal blot bruges til lidt ferie billeder og den slags. Intet prof der. netop af samme grund regner jeg ikke med og skulle give mere end omkring 1200 kr.

Hvad siger i til det jeg har fundet frem til? Har i bedre alternativer?
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. august 2007 - 12:09 #1
Hvad zoom og pixel angår, er det jo perfekt. Men jeg har lige köbt et nyt PGA det gamle var for stort. Når jeg har kamera med på ferie, vil jeg kunne have det i lommen, ellers er der mange gange man ikke gider tage det med. Men det er jo bare en smagssag.
Avatar billede krarup Nybegynder
15. august 2007 - 13:43 #2
fair nok. Det bliver nok det.

kast et svar
Avatar billede michael_stim Ekspert
15. august 2007 - 14:40 #3
Ellers tak, samler ikke på point ;o) Bare kast et svar og accepter.
Avatar billede krarup Nybegynder
15. august 2007 - 14:43 #4
svar
Avatar billede jimscheel Nybegynder
03. september 2007 - 15:06 #5
jeg har haft ekstrem dårlig erfaring med digitalwonderworld.