Avatar billede stoorm Nybegynder
13. august 2007 - 16:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

start af 2 programmer command

som overskriften siger har jeg brug for komandoen til at starte to programmer i ved at hvis man skriver stien til et program i kør boksen starter programmet.

Men hvordan får man den til at starte to på samme tid?
Avatar billede swiatecki Novice
13. august 2007 - 17:04 #1
Du kan lave en bat fil og så køre den.
I dette eksemple ligger bat filen i samme mappe som de 2 programmer

Åben Notepad og skriv følgende:
START program1.exe
START program2.exe

Vælg Gem som, og kald den for fx run.bat- HER ER DET VIGTIGT AT DU VÆLGER ALLE FILER I DEN NEDERSTE BOKS(under filnavnet)
Avatar billede stoorm Nybegynder
13. august 2007 - 17:19 #2
jeg sad også selv og tænkte lidt på en bat fil men jeg håbede på at en alm genvej eller run komando kunne gøre det

men tak for svaret
Avatar billede morhan Novice
13. august 2007 - 17:37 #3
hvis du vil, kan du fra kør skrive: cmd /c start program1 & start program2
Avatar billede stoorm Nybegynder
13. august 2007 - 17:41 #4
der ver det jeg ledte efter

hvorfor ventede jeg ikke med at give points der vil du have points så opretter jeg bare et spg mere?