Avatar billede martinpoulsen_8378 Nybegynder
12. august 2007 - 23:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ufrivillig margen og mellemrum

Hej.

Jeg har gang i mit første rigtige hjemmeside-projekt, en side for et band jeg spiller i. Jeg bruger Dreamweaver, og forsøger at lave en rimelig simpel side i frames. Jeg har lagt en ufærdig version ind så i kan se hvad det drejer sig om:

http://www.tarantinosoundtrack.dk/

Jeg ville gerne hvis jeg kunne fjerne pladsen på begge sider af den <hr> jeg har i øverste og nederste frame, og så ville jeg gerne at den midterste frame kunne grænse helt til menuen for oven og stregen for neden i stedet for at have den "margen" der er nu på ca en centimeter...

Vh Martin
Avatar billede t-hviid Nybegynder
13. august 2007 - 07:30 #1
Generelt er det bedre at lave siden i tabeller eller med divs id, men nuer du igang med dette.
Du kan istedet en <hr> lave en bottom og top streg i din tabel med css og sætte højden på tabellen til kun lig til at passe til indholdet.
Avatar billede martinpoulsen_8378 Nybegynder
13. august 2007 - 10:21 #2
Tak for hjælpen! Hvordan er det lige man sætter en css bottom eller top streg i Dreamweaver? Jeg synes ikke jeg kan finde det.
Avatar billede martinpoulsen_8378 Nybegynder
11. april 2009 - 22:57 #3
lukketid