Avatar billede pillowcorp Nybegynder
12. august 2007 - 23:24 Der er 1 kommentar

Kan jeg installere windows på en ekstern harddisk

Jeg har brug for at kunne afvikle specielle og bestemt programmer fra tid til anden som min arbejdsgiver ikke vil lade mig installere på deres/min bærbare PC (også selvom de er helt legalt købt)- kan jeg bare installere XP på en ekstern harddisk også afvikle dem herfra +
Avatar billede jensemi Nybegynder
02. oktober 2008 - 15:51 #1
Hej.

Det er muligt at installere Windows på en ekstern harddisk ja.
Nogle programmer peger dog mod C:\Windows hvilket kan gå hen og blive en hindring for dig.
Så jeg ved ikke om jeg vil anbefale det.

\M