Avatar billede plnky Nybegynder
12. august 2007 - 18:48 Der er 3 kommentarer

Album navn finder program

Hey..

Er der nogen som ved om der findes et program som udfra en mp3 med band navn og snag tittel, kan hente album navnet?

Det vil sige jeg har en hel masse mp3 som jeg gerne vil have album navnen på..

Nogen som kan hjælpe mig??
Avatar billede clausj Nybegynder
12. august 2007 - 19:36 #1
i windows mediaplayer (nr. 11) kan du højreklikke på sangen i biblioteket og der en der en menu der hedder hent mediaoplysninger..  har du prøvet det?

clausj
Avatar billede plnky Nybegynder
12. august 2007 - 21:22 #2
Jo det hjalp mig lidt af vejen... Men kan man gemme de ændringer man har gjort i mediaplayer så man kan se dem i iTunes??
Avatar billede plnky Nybegynder
13. august 2007 - 08:30 #3
Okay, har fundet ud af det.. Man tak for hjælpen.. Svar hvis du vil have point.. :)