Avatar billede ockholm Nybegynder
11. august 2007 - 12:37 Der er 1 kommentar

Disconnecter under World of Warcraft.

Hej Eksperten, har over en længere periode oplevet, at min computer disconnecter når jeg spiller World of Warcraft. Der er udover min, 3 andre computere i huset, som ikke oplever samme problem.
Jeg har prøvet at skifte mit netværkskort.
Er næsten 100% sikker på at der ikke er tale om virus.
Det sker med jævne mellemrum, og holder jeg godt øje, kan jeg se at også min MSN relogger når der sker.
2 af de andre computere kører over samme router som min, og har prøvet at skifte porte.

Er der tale om et defekt kabel, eller er det noget software fejl?

Mvh Kenneth.
Avatar billede volturex Nybegynder
12. august 2007 - 21:51 #1
Det kunne godt være et defekt kabel. Du kan jo prøve at teste det i en anden pc ;) Det kunne også være porten i routeren/switchen der er defekt så prøv evt. en anden port i denne ;)

Held og lykke...