Avatar billede deathless Nybegynder
11. august 2007 - 10:54 Der er 6 kommentarer

hjælp mig har fået en virus

hej min avg free edition har opdaget en virus der hed viewforum[2.htm  her ligger den hjælp migc:\documents and settings \adel\lokale indstillinger\ tempory internet files

jeg har windows xp+servicepack 2 +alle opdatering+avg free edition+superantispyware+ccleaner+regscrubxp
Avatar billede Jensen DK Novice
11. august 2007 - 13:57 #1
Følg den sti du oplyser slet alt i tempory internet files.
Avatar billede deathless Nybegynder
11. august 2007 - 18:04 #2
det har jeg gjort
12. august 2007 - 00:51 #3
Du bør rense temp med denne fil, det tager kun få sek. Hent den lille batfil, dobbeltklik på filen, og der går et split sek. Så er temp renset.

www.spywareinfo.dk/download/cleantempxp2k.bat

... og hvad så ???
Avatar billede deathless Nybegynder
12. august 2007 - 12:30 #4
det har jeg gjort, men den er der stadig i mit evg free edition
12. august 2007 - 18:13 #5
Avatar billede deathless Nybegynder
13. august 2007 - 12:35 #6
her mit hijackthis log

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgamsvr.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgupsvc.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgemc.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\System32\PnkBstrA.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgcc.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgw.exe
C:\Documents and Settings\adel\Skrivebord\Ny mappe\alternativ.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R3 - URLSearchHook: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - (no file)
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_CC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgcc.exe /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1186577708323
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O23 - Service: AVG7 Alert Manager Server (Avg7Alrt) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgamsvr.exe
O23 - Service: AVG7 Update Service (Avg7UpdSvc) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgupsvc.exe
O23 - Service: AVG E-mail Scanner (AVGEMS) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgemc.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\PnkBstrA.exe