Avatar billede budda Nybegynder
10. august 2007 - 17:32 Der er 2 kommentarer

Ekstra ram til bærbar

Jeg har lige købt nye ram til min bærbar. http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=119347

Jeg har nu sat den op i en klap under bærbaren, men ved ikke om den er opfattet af computeren.

Min bærbar er en Asus M6Va.

Nogen som kan fortælle mig hvordan man installere ekstra ram?
Avatar billede montrutti Nybegynder
10. august 2007 - 18:30 #1
De skulle automatisk virke. Du kan evt. trykke på start > kør og så skrive: dxdiag, så fortæller den dig hvor mange ram du har og dermed også om de nye ram er blevet sat rigtigt til.
Avatar billede drgonzo Praktikant
11. august 2007 - 22:52 #2
evt kontrol panel > system