Avatar billede marchal Nybegynder
10. august 2007 - 14:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med visning fra pc til tv

Da jeg i går tilsluttede min bærbare pc via tv out, til mit tv for at se dr programmer via dr.dk kunne jeg ikke se selve billedet der blev afspillet. Resten af skrivebordet blev vist som det skulle men altså ikke de levende billeder som blev vist af dr. Hvad gør jeg forkert?

Pc: dell bærbar, win xp, tv out
Avatar billede c-holst Novice
13. august 2007 - 12:48 #1
prøv evt om du kan bytte om på primær og sekundær skærm i opsætningen

led efter noget med
video overlay
fulscreen video
secondary

normalt er der en indstilling et elller andet sted i grafikdriveren som du skal enable for at for film og videosignalerne med over på skærm nr 2
Avatar billede marchal Nybegynder
21. august 2007 - 20:59 #2
Jeg kan umiddelbart ikke finde nogen steder hvor der står nogen af ovenstående.
Men jeg prøvede at afspille en lille divx film med det samme resultat, desværre.

Har du andre forslag?
Avatar billede marchal Nybegynder
10. marts 2012 - 14:55 #3
smid et svar for point
Avatar billede c-holst Novice
11. marts 2012 - 10:15 #4
Håber du har fået løst problemet. Ellers er 5 år jo nogen tid.

Beklager den manglende respons
Avatar billede c-holst Novice
11. marts 2012 - 10:16 #5
Hvis du ikke har løst det bør du oprette en ny tråd om emnet