Avatar billede whitestone Nybegynder
10. august 2007 - 12:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Info om Delphi kode til at styre en CD/DVD brænding m.m

Hej

Er der nogen der har info eller desideret kode i Delphi (gerne 2007) som kan styre en CD/DVD brænding af filer på et media (cd/dvd) og efterfølgende lukke den.

Det hele skal kunne foregå på minimum Win XP sp2 og helst også Vista
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
10. august 2007 - 17:42 #1
der er en komponentpakke der hedder magic cd/dvd burner til delphi
http://www.binarymagics.com/site/magic_cddvd_burner_vcl.html

/psycosoft-funware :)
Avatar billede whitestone Nybegynder
10. august 2007 - 18:19 #2
Lige hvad jeg skulle bruge - fyr lige et svar af :-)
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
10. august 2007 - 19:36 #3
bare i orden, kommer her :)

kan fortælle at MCDB er ret nem at bruge, har selv lavet et par småprogrammer til at brænde cd'er med :)
Avatar billede whitestone Nybegynder
10. august 2007 - 20:07 #4
Lyder godt - kan ikke se om du har fået point men jeg har Accepteret dit svar
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
10. august 2007 - 20:14 #5
huskede du at markere mit navn inden du klikkede på accepter? :)
Avatar billede whitestone Nybegynder
10. august 2007 - 21:58 #6
så var den der vist :-)