Avatar billede frazze Nybegynder
10. august 2007 - 08:35 Der er 5 kommentarer

Kan jeg slette de uninstall filer i windows mappen ?

Jeg begynder få dårlig med plads på min systemdisk. I windows mappen finder jeg rigtig mange skjulte filer der hedder $NtUninstallKB886185$. Kan jeg uden problem slette dem ?
Avatar billede jps6kb Novice
10. august 2007 - 08:42 #1
Det kan du godt.
Det er afinstalleringsoplysninger til Windows Update, og det har man vel egentlig sjældent lyst til at fjerne. :)
10. august 2007 - 09:12 #2
Du bør rense temp med denne fil, det tager kun få sek. Hent den lille batfil, dobbeltklik på filen, og der går et split sek. Så er temp renset.

www.spywareinfo.dk/download/cleantempxp2k.bat

og/eller

Registreringsdatabase oprydning kan anbefales ->
RegCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [Problemer]...)
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller NEJ til den.
20. august 2007 - 19:58 #3
Status???
Avatar billede frazze Nybegynder
25. august 2007 - 17:43 #4
Meget cool sw du foreslog dr1_larry. Fungerer finfint. Send svar så giver jeg pointen til dig. Tak
25. august 2007 - 18:46 #5
Ping...

(Det var et [svar]..)