Avatar billede nielsjensen Nybegynder
06. juni 2001 - 07:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

alt væk i tilføj/fjer program?????

Alle mine ting jeg har indstalleret er væk i tilføj/fjern. Hvad gør jeg????????
Avatar billede vladimirr Nybegynder
06. juni 2001 - 07:49 #1
Geninstallerer windows.
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
06. juni 2001 - 08:02 #2
Hvis de \"kun\" er væk i tilføjfjern program, har du sikkert pillet i registreringsdatabasen. Og slettet de oplysninger der er der.
Man kan gendanne reg. databasen hvis Windows har lavet en aut. backup. Det kræver dog at din maskine ikke har været slukket- startet efter at tingene har været forsvundet.

Gendannelse af reg. database ala Microsoft :

Start i MS-DOS (F8 v. opstart).

skriv cd C:\\windows

attrib -h -r -s system.dat
attrib -h -r -s system.da0
attrib -h -r -s user.dat
attrib -h -r -s user.da0

lav bak filer af den eksist. reg. database.

copy system.dat system.bak
copy user.dat user.bak

gendan databse

copy system.da0 system.dat
copy user.da0 user.dat

men det er på egen risk

Avatar billede blueyed1 Nybegynder
06. juni 2001 - 08:03 #3
Genstart maskinen, hvis du har installeret andre programmer efter den sidste backup virker de nok ikke og skal geninstalleres
Avatar billede the_email Nybegynder
11. juni 2001 - 22:43 #4
vladimirr har ret; geninstaler Windows, du kan starte med en geninstall uden en format og se om problemet løser sig ellers må tage backup og lave en format c: og så starte helt fra bunden, HUSK at have en bootdisk ved hånden ellers kan det gå helt galt.

TheEmail