Avatar billede damski Nybegynder
09. august 2007 - 17:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Gammel harddisk skal tilsluttets bærbar. hvilket kabel.?

Hej.

Jeg har lige fået ny bærbar. og min gamle stationære pc er på vej mod storskraldsrummet. men skal så bruge harddiskene.

Hvilket kabel skal jeg købe?

mvh
Damski
Avatar billede damski Nybegynder
09. august 2007 - 18:15 #2
det skulle vel være et svar :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. august 2007 - 19:59 #3
Eller den lidt mere elegante løsning, idet harddisk så er beskyttet hele tiden.
http://ph-computer.dk//product_info.php?cPath=66&products_id=288&osCsid=67b0ccba0ed98bb7ff2366efda050f17
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. august 2007 - 20:00 #4
(Du bestemmer selvfølgelig hvem der skal have point - smed kun svar idet sådan en ekstern boks også sagtens kan bruges... ;))
Avatar billede damski Nybegynder
09. august 2007 - 21:23 #5
Ja, den ser endel federe ud. tak for svar.
Avatar billede kogt Nybegynder
09. august 2007 - 22:23 #6
den peet-49 linker til er da for fed.... den kan hvad spoerger soeger...!! og generelt fed og have hvis man roder med gamle computere eller bare skal have gemt data over paa en anden Harddisk ligesom tilfaeldet...

damski du skriver Harddiskene..?? saa vil det sige at du skal skifte mellem Harddiskene!! klart nemmere at skifte med det Peet-49 linker til...!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. august 2007 - 22:27 #7
Ja ok... det tager nok 20 sek længere med kabinettet at skifte harddisk :D

(Kunne det tænkes at spørger kunne finde på at købe kabinet til hver disk?...)
Avatar billede kogt Nybegynder
09. august 2007 - 22:46 #8
Ja det er rigtigt... :) jeg synes bare den anden er federererer og mere praktisk... hvertfald til mit behov... og penge pung

stave fejl er gratis..!!