Avatar billede martinhrj Nybegynder
09. august 2007 - 14:59 Der er 1 løsning

Sortere et treeview uden datasource

Jeg har opbygget en træstruktur i C#.NET 2.0, og vil nu gerne sortere den.

Da der ikke er nogen sort() metode (eller lignende) har jeg forsøgt at pille alle childnodes ud af hver node, sortere dem, og putte dem ind i rigtig rækkefølge, men det hjælper ikke :(. Der må blive lavet noget casching af rækkefølge eller noget...

Er der nogen der kan hjælpe mig?

På forhånd tak!
Avatar billede martinhrj Nybegynder
10. august 2007 - 08:27 #1
Ok. Never mind. Jeg valgte at skrive det hele om, så jeg i stedet sorterer det når jeg henter det fra databasen. Det blev en del langsommere af det, så det kom også til at indebære, lazy fetching af childnodes og en masse andet gejl.

Men nu kan jeg da i det mindste sortere ;-)