Avatar billede cortx Nybegynder
09. august 2007 - 14:42 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Hvilken? Panda vs. Kaspersky

Hej eksperter! :)

Panda internet security VS. Kaspersky internet security.

Mig og min familie skal bruge internet security til 2/3 computere, men vi kan ikke blive enige om hvilket "mærke" vi skal benytte os af.

Jeg hælder til Kaspersky Internet security, mens min mor hælder til Panda. Hun mener at Kaspersky ikke er seriøst nok og ikke virker optimalt.

Jeg har brug for en der kender lidt til begge produkter, så jeg kan vælge den rigtige :)

På forhånd tak,
Rasmus Henriksen
Avatar billede steffansp Nybegynder
09. august 2007 - 17:35 #1
Du kan se en sammenligning af antivirus programmer her:
http://www.av-comparatives.org/seiten/ergebnisse_2007_05.php

Så vidt jeg ved er kaspersky kommet med en ny udgave, nr 7, som garanteret er blevet forbedret på mange punkter. Kaspersky har længe været en af de bedste man kunne få og er skam mere en seriøs. Kender dog ikke så meget til panda, men kaspersky kan helt sikkert anbefales. (jeg bruger den dog ikke, da den er alt for ressource krævende)
Avatar billede cortx Nybegynder
11. august 2007 - 01:42 #2
Tak for dit svar, men det blev Panda hehe. Dit link virkede ikke :) Men hvis du vil have point, så læg et svar :)
Avatar billede steffansp Nybegynder
11. august 2007 - 12:56 #3
Nå ja, pyt med det så ;)
Ligger et svar her, men vil ikke have mere end 50 point, så resten beholder du bare.. :) Og tak for de point :)
Avatar billede cortx Nybegynder
11. august 2007 - 13:34 #4
Okay :)
Avatar billede jensca Nybegynder
16. august 2007 - 15:11 #5
Kaspersky og NOD32 er klart de bedste når vi snakker antivirus, ellers som gratis Avast eller AVG, værste Norton.