Avatar billede cigaretten Nybegynder
08. august 2007 - 22:41 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Slogan til konkurrence-side.

Har I et godt slogan til en konkurrence side, hvor alle aldrer kan deltage? Der er alt mellem himmel og jord man kan vinde. Fra sokker til fjernsyn og biler.

Håber I har nogle gode foreslag.
Avatar billede olebole Juniormester
08. august 2007 - 22:58 #1
<ole>

Altså, hvis det ikke kun drejer sig om sokker til fjernsyn - men også til PC'er - kunne man måske slå på et effektivt værn mod virus og anden sygdom i computeren
  ;oD
/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
08. august 2007 - 22:59 #2
- sorry, men kunne ikke lade være  :D
Avatar billede olebole Juniormester
08. august 2007 - 23:01 #3
- og nu vi har den fremme, så er der vel ikke stort andet end vinde mellem himmel og jord ... nåjo, lidt skyer og fugle, men ellers ikke  =)
Avatar billede cigaretten Nybegynder
08. august 2007 - 23:03 #4
Håber der er andre der gider hjælpe mig, fremfor at nedgøre mig med ubrugelig svar til mig. Håber da ikke alle blvier det, for at lave en fejl i sit spørgsmål. Vi er ikke alle perfekte.

Håber andre kan forstå hvad jeg mente.
Avatar billede olebole Juniormester
08. august 2007 - 23:08 #5
Åh herregud, kære ven ... tænk, hvis der var nogen, der vitterlig havde overvejet at nedgøre dig!
*LoL*  Er der da slet ingen grænser for selvhøjtideligheden?  :D
Avatar billede alichu Nybegynder
09. august 2007 - 09:04 #6
Hvordan kan man vinde konkurrencerne? altså ved et points system, formularer how ?
Avatar billede olebole Juniormester
09. august 2007 - 12:23 #7
*ROTFLMAO*  Det er næsten synd, Karma-systemet bliver fjernet i næste Eksperten-version. Hvad skal små, selvhøjtidelige, letantændelige drenge dog så gøre?  ;D
Avatar billede cigaretten Nybegynder
09. august 2007 - 16:10 #8
Ja, og det sjove var, at det ikke engang var mig som gav dig den, haha owned.
Avatar billede cigaretten Nybegynder
09. august 2007 - 16:10 #9
alichu - med points.
Avatar billede olebole Juniormester
09. august 2007 - 16:17 #10
tjaaahhh ... humørpolitiet er et stort korps  ;D
Avatar billede j3ppah Novice
10. august 2007 - 11:07 #11
"Kniber økonomien i hjemmet? - click ind på www.link.dk og vind alt fra brugte kondomer til fede biler!"
:D

Det er da en mulighed :P...
Avatar billede cigaretten Nybegynder
10. august 2007 - 16:31 #12
j3ppah - det er alt for langt til at være et slogan syntes jeg.

Noget nærmere 5 ord.

"Konkurrencer til blablabla.." f.eks
Avatar billede enya Nybegynder
10. august 2007 - 16:44 #13
"Konkurrencer for hele familien"..? Men det ligner måske så mange andre..?
Avatar billede j3ppah Novice
10. august 2007 - 18:38 #14
"Økonomi problemer? - Vind lortet gratis (eller Vind lortet)!"
Avatar billede olebole Juniormester
10. august 2007 - 21:19 #15
"Egen Vinding"
Avatar billede staunfeldt Nybegynder
12. august 2007 - 18:28 #16
"Vind og Scor, Sok eller Slot"

"Vind og Smil, Sok eller Bil"

"Snot eller Slot"
Avatar billede nickern Nybegynder
20. august 2007 - 15:28 #17
X - Så har du også lov til at være heldig
Avatar billede cjep Nybegynder
29. august 2007 - 11:56 #18
"Engang imellem er heldet jo med dig"
Avatar billede medions Nybegynder
08. oktober 2007 - 13:36 #19
"Konkurs bare med bedre endelse" :o)

//>Rune
Avatar billede olebole Juniormester
08. oktober 2007 - 13:52 #20
"Din ludomani - vores lykke"
- eller:
"Din svaghed - vores styrke"

Der er rigtig mange, hvis man er lidt opfindsom. Visse er mere sande end andre ... men de andre lyder måske lidt pænere  :)