Avatar billede loproc Praktikant
08. august 2007 - 22:31 Der er 4 kommentarer

ikke-kablet i Randers

Hejsa

Jeg leder efter en Internet forbindelse der skal opfylde følgende krav:

- Skal kunne leveres i Randers
- Må ikke være over kobber, som alm. ADSL/G.SHDSL forbindelser
- Må ikke bruge UPDATA backbone
- Prisen må max være 500 kr. om måneden
- Skal have en hastighed på min. 2048/2048

Noget wimax el. lign. ville være perfekt, men elro (som er den eneste udbyder jeg kan komme i tanke om) dækker ikke adressen (Gl. hadsundvej 40, 8900 Randers)

På forhånd tak,
Martin Kruse Jensen
Loproc Computerforening
Avatar billede Six Nybegynder
09. august 2007 - 02:02 #1
Hvad med Clearwire ? http://secure.clearwire.dk/main.php?op=privat&site=private&lan=da

Aner ikke hvad de bruger af backbone.. - men jeg ville da lige linke det.
Avatar billede Six Nybegynder
09. august 2007 - 02:03 #2
Bare afvis - glemte at kigge på hastighederne.. Min fejl :)
Avatar billede loproc Praktikant
09. august 2007 - 08:00 #3
Clearwire tilbyder faktisk gennem deres erhvervs afdeling fornuftige hastigheder, men ikke til fornuftige penge ;)
Avatar billede cybermike Nybegynder
21. august 2007 - 15:23 #4
Du skal ikke regne med at få en seriøst 2mbit linie til 500kr om måneden :)

http://www.cybercity.dk/produkter/mindre_virksomheder/internet_til_virksomheden/gshdsl/priser/