Avatar billede jedimaster Nybegynder
08. august 2007 - 21:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Webhotel med power

Hej.

Jeg skal ud og finde et webhotel der kan opfylde mine krav. Min hjemmeside/produkt er en database med ret mange tabeller, og forhåbenlig ret mange brugere, der hver dag skal benytte systemet - som selvfølgelig skal køre som smurt.
Webhotellet skal derfor kunne håndtere en masse sql connections og meget trafik.

Jeg har i øjeblikket ONE.com (b-one), og har sådan set været tilfredse med deres service. Imidlertid er det min erfaring, at de ikke kan opfylde mine krav.

Så spørgsmålet er: Hvilken professionel webhotel-udbyder skal jeg vælge?

Tak.

/JediMaster
Avatar billede nfrank Nybegynder
08. august 2007 - 22:05 #1
Jeg bruger selv unoeuro.com. Det er discountversionen af Wannafind. Så vidt jeg kan se er det samme teknik med mindre service.
Avatar billede keysersoze Guru
08. august 2007 - 22:11 #2
Nu kender jeg intet til din kode eller hvad meget trafik samthvad "mange connections" indebærer - og jeg kender selvfølgelig heller intet til dit niveau - men mange gange kan man faktisk optimere utrolig meget alene ved at kigge på hvor og hvor meget man connecter til databasen samt se på både database-opbygning og kald til databasen så det var måske en mulighed.

Hvis alt det er i orden og fx one.com ikke opfylder alle krav skal man nok kigge lidt opad prismæssigt da man alle steder får hvad man betaler for - så mit forslag vil være netsite.dk hvor du tilmed får kontrolpanelet PLESK.
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
08. august 2007 - 22:28 #3
Jeg vil nok forslå www.wannafind.dk skulle du have mindre brug for support tager du som "nfrank siger" unoeuro.com da det er samme sted og samme folk der styre dem, der er dog kun mail support hos unoeuro.com
Avatar billede it-dk Nybegynder
08. august 2007 - 22:43 #4
Jeg kan anbefale www.intergate.dk og www.unitspeed.dk. Jeg bruger selv begge udbydere og er yderst tilfreds med begge.
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
09. august 2007 - 08:55 #5
hvis du vil have noget med trafik skal du gå  HELT uden om de billige webhoteller....  de har alle "fri trafik", men også alle gummiparagraffer der gør at de kan lukke sider uden  varsel og uden noget egentlig argument, og uden at betale dig forudbetalt leje tilbage ....  udelukkende hvis du bruger en anelse mere cpu eller trafik end de ønsker...    *s*
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
09. august 2007 - 08:56 #6
nå ja, men ellers er der mange gode og seriøse webhoteller ... uden at det skal være dyrt *s*
Avatar billede jedimaster Nybegynder
09. august 2007 - 10:06 #7
Fsconsult.dk, har du et forslag til hvilket webhotel jeg så bør vælge? I min håbefulde iværksætter iver, er jeg jo ganske overbevist om, at jeg godt kan trække nogle kunder til :-) Så der skal helst ikke være den store sandsynlighed for, at de bare lukker mig ned.
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
09. august 2007 - 10:41 #8
Acomma.dk er ok....  og selvfølgelig SaxNordic.dk og Scannet.dk
Avatar billede skildpadden Nybegynder
14. august 2007 - 11:01 #9
Du får et super webhotel hos www.uni2.dk og hos www.scannet.dk