Avatar billede ghetix Nybegynder
08. august 2007 - 19:12 Der er 5 kommentarer

Mailingliste - nyhedsbreve

Hej

Nogle der kender til noget software hvor man kan udsende nyhedsbreve, og enkelt indsætte kode på en side så folk igen kan tilmelde/afmelde hvor programmet selv gemmer folk i databasen og fjerner dem igen ved afmelding osv.

Håber der sidder nogle der ude med kendskab til noget godt software til formålet.

På forhånd tak :o)
Avatar billede gabi Novice
09. august 2007 - 00:04 #1
Hejsa
Nu ved jeg ikke hvor krævende du er, men jeg bruger www.newbie.dk
Avatar billede ghetix Nybegynder
09. august 2007 - 10:13 #2
Det skal være "top notch". Da jeg skal udsende virkelig mange mails, ofte.
Avatar billede gabi Novice
09. august 2007 - 16:27 #3
Nu ved jeg ikke lig hvad "top notch" betyder, men så er newbie.dk nok ikke noget for dig.
Avatar billede olebole Juniormester
09. august 2007 - 16:38 #4
<ole>

Hvis man nu forsøger at hjælpe dig, kan man så påregne en mere begavet og mindre uvenlig medfart, end den bufferzone fik, sidst du spurgte om emnet?
    http://www.eksperten.dk/spm/778298

I bekræftende fald, har du så mulighed for at bruger serverside scripting - og i så fald hvilke(t)?

/mvh
</bole>
Avatar billede ghetix Nybegynder
09. august 2007 - 18:44 #5
Ole:
Begavet var det vel, og ligeud af posen. Manden talte jo om alt andet end hvad jeg havde brug for, og prøvede at forklare MIG hvad der var rigtigt, og forkert hvilket han tydeligvis ikke havde anelse om.

Tilbage til spørgsmålet. Står ikke selv for programmeringen af mit site men har en dygtig PHP-udvikler til det, så det skulle gerne være muligt. Derfor kan jeg ikke lige svarer dit på spørgsmålet. Det eneste jeg kan fortælle dig er, at sitet er programmeret i PHP.