Avatar billede celzo Nybegynder
08. august 2007 - 15:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Stop med Fullscreen

Hejsa, jeg har en application som kun vil starte i fullscreen, findes der en måde man kan wrape den til at kun åpne i windowed mode.. i et vindue på 1024x768?

-Anders
Avatar billede alichu Nybegynder
08. august 2007 - 15:26 #1
--windowed 1024x768
sætter du ind i program parameteret :)
Avatar billede celzo Nybegynder
08. august 2007 - 15:45 #2
kan du forklare den litt nærmere. :)
Avatar billede pidgeot Nybegynder
08. august 2007 - 15:53 #3
Alichu - hvordan kom du lige frem til det der uden at vide hvilket program der er tale om? *-)

Der er ingen generel måde at forhindre fullscreen - og da slet ikke uden mulige performance- eller stabilitetsproblemer.

Det ville være en del nemmere om du sagde HVILKET program det var, da vi så har noget at arbejde ud fra.

...jeg regner i øvrigt med du HAR checket diverse indstillinger i programmet...
Avatar billede celzo Nybegynder
09. august 2007 - 12:31 #4
programmet bruges på "kiosker" som står ude i butikker, men for at jeg kan bruge det lokalt på min laptop havde det vært fedt om det kun åpnet i 1024x768 i stedet for at blaste opp i 1600x1480 som er helt håpløst, findes der nogle tredje parts programmer som kan bruge?
Avatar billede celzo Nybegynder
07. november 2007 - 12:50 #5
Case closed