Avatar billede falastinii Nybegynder
08. august 2007 - 14:50 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

mit net hakker

hvorfor hakker mit net når jeg er inde og spille på f eks. counter strike source. og det ska sige jeg køre trådløs har netgear wg111 fra tdc.
men når jeg bruger kabel så virker det fint.
hvad skal jeg gøre?
Avatar billede nva Praktikant
08. august 2007 - 14:57 #1
Prøv at skifte kanal.
Avatar billede falastinii Nybegynder
08. august 2007 - 15:14 #2
ok, men min ven sidder os på mit net, han bruget et andet netværks kort, og der ikke problemmer der. kan der ikke gøres andet ?
Avatar billede alichu Nybegynder
08. august 2007 - 15:16 #3
hvilket netkort har du, er signal styrken optimal, hvor mange mbit ligger din forbindelse på både intern og ekstern ?
Avatar billede falastinii Nybegynder
08. august 2007 - 15:20 #4
har netgear wg111 signal styrken er meget høj,
hvor kan se det hende ? det med ekstern og intern ?
Avatar billede alichu Nybegynder
08. august 2007 - 15:23 #5
Hvilken forbindelse har du ud til verdenen?
Hvilken forbindelse har du mellem din pc og acces point/router ..
Avatar billede falastinii Nybegynder
08. august 2007 - 15:29 #6
8mbit verden
100mbit acces point
Avatar billede nva Praktikant
08. august 2007 - 15:38 #7
Det kan godt være fordi kortet af at et andet fabrikat - ikke alle mærker spiller lige godt sammen, så har du mulighed for at prøve et andet så gør det.
Avatar billede nva Praktikant
08. august 2007 - 15:39 #8
'fordi kortet af at et andet fabrikat' betyder 'fordi kortet er af et andet fabrikat'
Avatar billede falastinii Nybegynder
08. august 2007 - 15:39 #9
hvilket netkort vil du råde mig til at købe ?
Avatar billede nva Praktikant
09. august 2007 - 07:52 #10
Du kan jo købe et magen til din vens, da det tilsyneladende virker fint, men ellers vil jeg foreslå at du bruger samme fabrikat som din router - altså Netgear. Du kan finde dem på www.edbpriser.dk under hardware - netkort
Avatar billede falastinii Nybegynder
13. april 2008 - 12:13 #11
...