Avatar billede roneklint Nybegynder
08. august 2007 - 09:52 Der er 3 kommentarer

Submit og ret

Hejsa,

Jeg er igang med at skulle lave en oversigt over udførte opgaver..

Ideen er, at brugeren kan skrive sit navn og stilling og derefter sætte nogle flueben udfor de opgaver han/hun har udført udfra en forudbestemt liste..
Derefter vil han/hun så blive taget til en side hvor man kan se en samlet oversigt hvilke af opgaverne de andre i gruppen har udført..

For at give det en twist, vil jeg gerne have at det bliver username baseret, så man kun selv kan rette i det man har lavet.. Og så en admin kan rette i alle..

Er der nogen der ved hvordan jeg nemmest laver sådan et script eller hvor jeg evt. kan hente et færdigt?

- Roneklint
Avatar billede jakobdo Ekspert
08. august 2007 - 10:09 #1
Hvor meget styr har du på php?
Du skal jo starte med at lave en login system, og det ville jo være nærliggende at koble det op imod en mysql-database.
Avatar billede roneklint Nybegynder
08. august 2007 - 14:48 #2
Jeg kan det mest basic af PHP..
Jeg har allerede et e107 system kørende på den side hvor det skal være, så håber at kunne bruge det..
Avatar billede jakobdo Ekspert
08. august 2007 - 15:02 #3
e107 er en template/cms mener jeg.
Enten skal du søge i deres community, om der er et passende modul eller også skal du kode det fra bunden af. (hvor du jo kan få masser af hjælp herfra eksperten)