Avatar billede klaaes Nybegynder
07. august 2007 - 18:50 Der er 2 kommentarer

Blue Screen of Death - STOP: 0x0000007F

Hej,

Der er pludselig opstået et problem på min computer. Ved opstart mødes jeg med en blå skærm og fejlkoderne: "STOP: 0x0000007F (0x00000008, 0x80042000, 0x0000000, 0x0000000)".

Jeg har undersøgt rigtig meget på nettet om de koder, og det ser ud til at det kan skyldes alverdens ting.

Jeg har kørt Memtest som ikke fandt fejl i rammene. Jeg har ændret en Symantec værdi i registrereingsdatabasen til 2200, som det blev anbefalet et sted.
Det så umiddelbart ud til at virke, men efter et kort stykke tid opstod den sammen fejl igen.

Noget tyder på at fejlen ikke opstår når jeg har fjernet min USB-WIFI-adaptor.
Jeg har altså en mistanke i dennes retning.

Nogen forslag?
Avatar billede off-line Nybegynder
07. august 2007 - 20:18 #1
Men så ved du jo hvor fejlen ligger. Enten i USB indgangen eller i din WIFI.
Hvis du sletter ALLE USB i enhedshåndtering og genstarter, og problemet er det
samme, ja så må det jo være WIFI-adaptoren.
Avatar billede off-line Nybegynder
13. august 2007 - 22:48 #2
Fik du klaret det?