Avatar billede mads_ Nybegynder
07. august 2007 - 17:42 Der er 1 kommentar

MyBook esata problemer

Hey har lige købt en Western Digital MyBook 500gb med esata. Mit problem er at når jeg har overført ca over 2gb så går hastigheden helt ned på harddisken som om den var tilsluttet noget usb1(ja lorte langsomt) og så tager den okay meget cpu - det gør den indtil jeg rebooter og så det på den igen. Harddisken er tilsluttet via esata og "controller" osv står til IDE.

Bundkort: Asus P5B Deluxe
Harddisk: My Book™ Premium ES Edition™ "WDG1SU5000"

Hvordan fikser jeg mit problem?
Avatar billede mads_ Nybegynder
07. august 2007 - 23:25 #1
Jeg overfører med god hastighed og efter en 20-30sec nogen gange et minut så falder hastigheden helt ned til 1mb/sec, er min hd defekt?! - den gør lidt af det samme med usb2, men formaterede den og så var det ik så galt.