Avatar billede mikkel23 Nybegynder
07. august 2007 - 17:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

problemer med 3 mobil bredbånd

Hej jeg har anskaffet mig 3 mobil bredbånd 1.5 mbit (http://privat.3.dk/mobiltbredband/abonnementer/Mobilt-Bredband-15/). Min download hastighed er 1.5 Kbit/s og min upload hastighed er 384 Kbit/s

Problemet er at jeg har en ping i Counter-Strike på de cirka 88-120 når jeg normalt skulle have en ping på 20-25 stykker.

Er jeg den eneste med dette problem? Nogen ideer til hvad jeg kan gøre?

Mange tak!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
07. august 2007 - 17:45 #1
Der er vel ingen der har lovet dig, at du kan spille CS over 3-bredbånd? ;)

Problemet er helt enkelt at det er radiobaseret, og derfor udsat for vilkårlige forsinkelser pga forstyrrelser eller andre, der også er "på". Jeg kender det ikke
personligt, men jeg kender de generelle principper.

Det var ikke meget: Min download hastighed er 1.5 Kbit/s  ;))
Avatar billede mikkel23 Nybegynder
07. august 2007 - 18:33 #2
ups en fejl. min download hastighed er 1.5 mbit.

men tak for svaret.. nej der er dog ingen som har lovet mig at jeg kan spille cs over mobil bredbånd.. hehe men du fortjener de 200 point. tak.
Avatar billede mikkel23 Nybegynder
07. august 2007 - 18:35 #3
jeg kan tilsydeladende ikke give dig 200 point da din kommentar er en kommentar og ikke et svar ;o
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
07. august 2007 - 18:42 #4
Jeg samler slet ikke på point, tak. Du kan evt. lade spørgsmålet stå åben, så du kan få svar på "Er jeg den eneste med dette problem?"
Avatar billede bigzer Nybegynder
07. august 2007 - 18:47 #5
nej ikke den eneste min bror har samme problem bare med company of heroes....det er åbenbart ikke til at spille på :-(
Avatar billede rjpa Nybegynder
07. august 2007 - 20:20 #6
Husk, kontrollér med 3's hjemmeside vedr. dækning. Bor du i yderkanten af en Turbo3G dækning kan du med garanti næsten ikke få mere end alm. 3G i download (384kbit/s). Havde selv en 1.5Mbit, men da jeg boede indenfor grænsen (i det yderste) hoppede nettet fra den ene mast til den, og så får du maks en båndbredde der ligger laaangt under det lovede. Husk, du har altid 14 dages "returret" på 3 Mobil Bredbånd hvis det ikke lever op til forventningerne, og så skal du passe på med at kortet/rotten kommer til at "roame" f.eks. over på sonofon's eller TDC's netværk, så koster det nemlig knaster. Du kan få den operatør låst ved at ringe ind til 3's Kundeservice. Men 3 Mobil Bredbånd er heller ikke til at spille med. Den virker fint til surfing, e-mail og lidt andet. Som højest, var jeg oppe på en hastighed af 172kb/s i download, og det var når vinden var i den rigtige retning ;)

Håber dette kan give svar på nogle af dine problemer.

Mvh.

Rasmus