Avatar billede thomasbp Nybegynder
05. juni 2001 - 23:10 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

antivirus hindrer udprintning

jeg har downloaded, installeret og registreret antivirusprogrammet EnoculateIT Personal edition for min nabo men antivirusprogrammet fryser Word97 når han ønsker en udskrift - ligeså med emails ---- Efter afinstallering af Enoculate er der intet ivejen - efter geninstallering er fejlen der igen. Officepakken er af og geninstalleret også printeren. Jeg har samme version af officepakken samme Iexplorer(5,5) samme Outlook ekspress (5,0) Samme opdateringer fra Microsoft update  Min printer er en HP 870Cxi mens hans er HP 710.  >>Antivirusprogrammet virker fortrineligt både på min søns og min.<< Kan det være naboens driver der skal opdateres??  Jeg har ikke mere end 5 point tilbage  -  men håber der er nogen der vil hjælpe alligevel.
Avatar billede casperc Nybegynder
05. juni 2001 - 23:15 #1
Jeg synes det lyder som om det godt kunne være driverne den er gal med. Jeg har haft samme problem en gang (dog ikke med et antivirusprogram), og da jeg hentede et sæt opdaterede drivere fra printer-producentens hjemmeside, blev problemet løst. Det er ihvertfald en mulighed, om ikke andet så får man da de seneste drivere til ens printer! :-)

/CasperC
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2001 - 23:18 #2
Måske, men eller prøv med www.esafe.com (esafe) et glimrende Antivirus og firewall, for du med oven i hatten. Er også freeware for private. ;o)

Jeg har selv tidliger kørt med EnoculateIT Personal edition uden problemer, men ok det er word 2000 og printer hp 820CXI
Avatar billede thomasbp Nybegynder
05. juni 2001 - 23:25 #3
jeg går lige ind på HP s hjemmeside nu ---- et øjeblik!
Avatar billede thomasbp Nybegynder
05. juni 2001 - 23:30 #4
Jeg har også lige talt med den skadelidte nu kan jeg se at det er en forkert driver han har berugt så der er point til jer begge og tak for jeres indlæg!!!!!!!!!!!!!!!!!!