Avatar billede agertoft Nybegynder
07. august 2007 - 13:43 Der er 1 kommentar

AJAX bog

Hej alle,

Er der en som kan anbefale en god bog om AJAX med ASP.NET? Eller et godt afsnit i en bog?

Jeg søger en bog der beskriver anvendelsesområdet, så man bliver klædt på til hvornår det er anvendeligt, og forklarer teori og viser implementeringseksempler med kode.

Hit me! :)

mvh Jonas
Avatar billede thomas.martinsen Nybegynder
07. august 2007 - 20:21 #1
Hej Jonas

Har ikke lige en anbefaling på en bog, men i stedet bør du kigge http://www.asp.net/ajax/Default.aspx godt og grundigt igennem. Der er utrolig mange gode artikler, videoer og samples til hvordan du kommer godt ind i AJAX.

tomledk