Avatar billede horatio82 Nybegynder
06. august 2007 - 23:59 Der er 5 kommentarer

Mit tastatur er dødt på min bærbar.

hej..
Har købt en hel ny bærbar, Men her til aften, efter et par dages brug. Er mit tastatur HELT DØDT. Nogen der kan hjælpe? Der er windoes vista på.
Avatar billede cazzmin Nybegynder
07. august 2007 - 00:14 #1
har du tjekket enhedshåndteringen om der er noget galt, mener at man under egenskaber i enhedshåndteringen kan starte en fejlfindning i hardwaren
07. august 2007 - 00:21 #2
... altså heller ikke i BIOS / opstarten ?

Hvis det heller ikke reagere der så er det jo en regulær hardwarefejl og ikke nogen som helst med Styresystemet at gøre ...
Avatar billede horatio82 Nybegynder
07. august 2007 - 00:26 #3
var nød til at bruge skærmtastatur for at skrive password. skal jeg så gå i butikken me den?
07. august 2007 - 00:30 #4
... nemlig ...
Avatar billede horatio82 Nybegynder
07. august 2007 - 00:33 #5
også skal de vel bruge flere uger på det... øv øv øv..!