Avatar billede 9000aalborg Nybegynder
06. august 2007 - 23:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af IP-telefon?

Hej

Jeg har købt mig en "Linksys WAG325N" router til at styre mit trådløse internet.
Derudover har jeg købt en IP-telefon "Philips VOIP841". Mit problem er jeg ikke kan få telefonen til at fungere på den Cybercity ADSL forbindelse jeg har? Jeg kan åbenbart ikke få sagerne sat ordenlig sammen...kan I hjælpe?
Avatar billede daddy-o2002 Nybegynder
16. september 2007 - 17:23 #2
Har du fået det til at virke?
Avatar billede it-dk Nybegynder
05. juli 2008 - 10:45 #3
Jeg har generelt hørt mange problemer med folk som bruger en cybercity internet forbindelse til ip telefoni. Men jeg ved ikke om problemet hos dig skyldes dette eller telefonen / konfiguration.
Avatar billede 9000aalborg Nybegynder
15. januar 2010 - 12:30 #4
Lukker!