Avatar billede larssune Nybegynder
05. juni 2001 - 22:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

E-Jay Rave = fuld installation ?

Jeg har lige købt E-jay\'s Rave program, som jeg med nød fik installeret, da jeg har et meget slidt CD-rom drev. Mit spørgsmål: Kan man installere programmet på en sådan måde, så man ikke skal bruge CD-rommen. Mit system vil nemlig ikke altid læse CD-rommen, og derved kan min computer ikke kører programmet ind ?
Nb: jeg har ikke råd (på nuværende tidspunkt) til at købe et nyt CD-rom drev !!!!!!!!!
Avatar billede bundgaard Nybegynder
05. juni 2001 - 23:33 #1
smut et andet sted hen med dine spørgsmål.. her svarer vi ikke warez og andre ulovligheder
Avatar billede grav Nybegynder
06. juni 2001 - 01:08 #2
Haha, det var lige som ham, der skrev til et computerblad, at hans ven havde smidt sin computer ud og havde givet ham et eller andet kostbart program. Desværre havde vennen smidt manualerne ud, så måske der var nogen, der vidste, hvor man kunne skaffe manualerne henne?
Avatar billede grav Nybegynder
06. juni 2001 - 01:10 #3
Avatar billede larssune Nybegynder
06. juni 2001 - 10:02 #4
Flot - men for den uskyldige er alting rent !!!

Men tak for et givtigt svar, det varmer at nogle folk har den fornødne indsigt, til at vejlede folk... Men dette kunne måske afhjælpes, hvis visse folk fulgte med i de nyeste ændringer i de danske love (paragraf 12).

:o)
Avatar billede larssune Nybegynder
06. juni 2001 - 12:04 #5
Grav Bundgaard\'s ....

Siden hvornår er i 2 blevet overdommere her på eksperten. Alle spørgsmål skal da som minimum besvares på en sober måde...

Problemer med CD-rom drev kan faktisk give disse komplikationer !!!

/larssune/
Udover at kigge på E-jay\'s FAQ, på deres site, tror jeg  - et nyt drev er løsningen....
Avatar billede bundgaard Nybegynder
06. juni 2001 - 13:58 #6
jeg undskylder hvis du har ærlige hensigter.. men der er sq så mange der opretter spørgsmål om warez og sådan noget..
Avatar billede nick2 Nybegynder
06. juni 2001 - 18:00 #7
Ro på....

Det forekommer mig underligt, at I bruger så meget tid på \"hvad man tror og hvilke hensiger man har\", istedet for at svare på spørgsmål. Og helt ærligt - det lyder som om Grav og Bundgaard (når de kan så tvivl om en harmløst spørgsmål) er dem deres har mest KENDSKAB *G* til at omgåes warez og lign.

..... Kom videre (også selvom I ikke kan svare på larssune\'z spørgsmål) !!!

larssune/ bare jeg kunne hjælpe, men ak nej... prøv et chatroom et andet sted på The Net.
Avatar billede larssune Nybegynder
06. juni 2001 - 18:23 #8
Tjja Nick2 har nok ret - spild af alles tid !!

Lars Sune
Avatar billede bundgaard Nybegynder
07. juni 2001 - 23:29 #9
nick2>>antyder du at jeg har meget kendskab til warez?? jamen det har jeg da...