Avatar billede janjacobsen Nybegynder
06. august 2007 - 21:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvor finder jeg logfiler

Jeg har en fæl mistanke at en eller anden har været på lokalnettet og har kopieret oplysninger fra min stationære uden at jeg ved det.
Hvor kan jeg finde logfiler med relevante oplysninger i.
Jeg kan se at en NT-bruger har været koblet på unormalt mange gange - langt ud over det sædvanlige. Hvad har brugeren hentet - hvor store er pakkerne osv. Eksisterer sådanne logfiler i windows som i unix?
06. august 2007 - 23:23 #1
Du kan jo prøve dette:

[Start][Indstillinger][Kontrolpanel][Administration][Logbog] ...
Avatar billede cazzmin Nybegynder
07. august 2007 - 00:53 #2
Ellers indstaller en program der logger alt hvad der skrives
google > keylogger

det jeg har haft brugt hedder actmon det kan logge alt i en fil og tage screenshot :) og sende alt der ses til en email adresse hvis du nu er et andet sted :)
07. august 2007 - 10:13 #3
Avatar billede valbyhus Nybegynder
07. august 2007 - 13:34 #4
Enig med dr1, læs artiklen og forstå, at det at lægge en keylogger ind, er et meget
farligt råd. Og det er totalt uværdigt hvis man bruger det mod sin familie.
08. august 2007 - 08:45 #5
*S* - nemlig <valbyhus> ...
Avatar billede janjacobsen Nybegynder
16. september 2007 - 21:45 #6
Tak for hjælpen! Ikke lige de samme muligheder som i bsd ell. linux.
dr1_larry>>> Det kender jeg godt. Selvfølgelig skal jeg ikke bruge det mod familien...

Smid nogle svar!
17. september 2007 - 07:58 #7
Ping...