Avatar billede haija2007 Nybegynder
06. august 2007 - 12:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

har mistet biblioteket C:\Programmer\Apache Group

hej
jeg har installeret apache en gang på min pc og fik nogle små fejl.. så jeg slettede den og installerede den igen.. men jeg har mistet biblioteket C:\Programmer\Apache Group.. hvordan får jeg det igen???.. når jeg installer apache, så får jeg ikke biblioteket igen.. nogen der ved hvordan jeg får mappen igen (og dens indhold selvfølgelig) - jeg mener altså også undermapperne i biblioteket C:\Programmer\Apache Group..
Avatar billede nva Praktikant
06. august 2007 - 13:13 #1
Avatar billede arne_v Ekspert
06. august 2007 - 16:42 #2
Hvis ikke det dir kommer igen, når du geninstallerer - hvor installerer Apache så henne ?
Avatar billede haija2007 Nybegynder
06. august 2007 - 20:24 #3
Til brugen nva: jeg har prøvet at generrer nolge slettede filer.. det har heller ikke lykkes mig :(
Avatar billede haija2007 Nybegynder
06. august 2007 - 20:30 #4
Til brugeren arne_v: Installations guiden foreslår selv at installerer Apache i mappen C:\Programmer\Apache Software Foundation\Apache2.2\..
men jeg kan huske da jeg installerede Apache første gang.. da havde jeg begge biblioteker; C:\Programmer\Apache Group og C:\Programmer\Apache Software Foundation\Apache2.2\..
men nu får jeg kun det sidste bibliotek når jeg installer Apache??
Avatar billede arne_v Ekspert
06. august 2007 - 20:46 #5
Hvis Apache installeres i C:\Programmer\Apache Software Foundation\Apache2.2\, så kan jeg
ikke se hvad du skal bruge C:\Programmer\Apache\ Group til.

Virker Apache ikke hvsi du starter den ?
Avatar billede haija2007 Nybegynder
07. august 2007 - 17:17 #6
Jo den virker.. men jeg skal ændre på nogle filer fra denne mappe, men den er der ikke..
men anyway, jeg lukker spørgsmålet, jeg har tænkt mig at slette hele winxp og starter på ny, da jeg i forvejen har andre små problemer.
Og så installer jeg det hele igen og forhåbelig får jeg denne mappe igen.