Avatar billede j3ppah Novice
06. august 2007 - 11:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Trådløst

Hey.. har en ven som vi har kørt vista ultimate på... det er en zepto 4515w mener jeg.. kan ikke helt huske det...
der er installeret driver osv.
Når han opretter forbindelse til den trådløse, skriver den - Kun lokal...
Men hans far som kører xp kan sagtens komme på, og det er ikke pga begrænselse af ip addresser for han har været på før samme tid med flere andre...
Lige da vi havde installeret vista virkede det fint indtil han slukkede computeren om aftenen og da han stod op og tændte den virkede det ikke mere...

Håber der er nogle der kan hjælpe...
Avatar billede ulkj Praktikant
06. august 2007 - 11:41 #1
Jeg vil ikke sige dette er en løsning men et bud!

Jeg selv har haft problemer med vista ulti 64bit! Netop med netværksprotokolen! og var grå i hovdet i ca en uge! Men måtte prøve alle muligheder! og det viste sig at jeg tabte netværket eller thjaaaa den ville ikke registrere min dns servere efter jeg havde opdateret sprogpakkerne! LIge nu har den kørt fint i 3 uger uden sprogpakker!
Avatar billede j3ppah Novice
06. august 2007 - 11:46 #2
er lidt svært at opdatere sprogpakken uden internet :P
Avatar billede ulkj Praktikant
06. august 2007 - 11:51 #3
Hmmm jow men min faldt ud efter opdateringerne!
Avatar billede j3ppah Novice
10. august 2007 - 18:36 #4
vi fandt løsningen.

Der var problemer med routeren. den havde en eller anden underlig form for begænsning, når der havde været for mange på, låste den sig.