Avatar billede -42- Nybegynder
06. august 2007 - 10:56 Der er 5 kommentarer

Joomla CSS/XHTML Freelance

Vi søger en freelancer, som kan lave CSS/XHTML og Joomla sites. Det drejer sig ca. om et til to sites om måneden.
Du skal kunne tilrette/udvikle moduler til Joomla.

Hvis det kunne være noget for dig, så skriv til:

jobs [snabel a] konstellation dot dk

Glæder os til at høre fra dig!

Thomas P
Konstellation

www.konstellation.dk
Avatar billede areon Nybegynder
06. august 2007 - 11:01 #1
Hey, Jeg kan tilbyde jer  CSS/XHTML til en fornuftig pris.. kontakt mig på sorensen@orangeweb.dk

mvh thomas
Avatar billede -42- Nybegynder
06. august 2007 - 12:14 #2
Vi mangler stadig nogle der kan Joomla
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. august 2007 - 11:22 #3
Hva søger i egentlig? En der kan css/xhtml og derved opsætte designs i Joomla, eller en der decideret kan udvikle nye moduler og derfor skal kunne programmere PHP? I skriver begge dele i jeres indlæg.
Avatar billede -42- Nybegynder
10. august 2007 - 11:31 #4
Det er jo fordi vi har brug for en der kan begge dele :-)
Avatar billede jazzperson Nybegynder
10. august 2007 - 12:25 #5
Hej Thomas P

Jeg kan XHTML/CSS og Joomla. Jeg har meget viden om hvilke moduler / komponenter der eksitere, og kan til et vis grad også tilpasse dem. Dog mangler jeg stadig, at kaste mig ud i at udvikle et modul eller komponent fra bunden, da mit PHP stadig er lidt "stift".

Hvis jeg alligevel lyder interessant, er du velkommen til at kontakte mig: molntuss(a/)gmail.com (min spam-mail;) - jeg er momsregistreret.