Avatar billede jps6kb Novice
06. august 2007 - 10:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sende mange mails mest effektivt

Hej,

Jeg har en 2003 server, hvor jeg kører en webapplikation fra.
Den sender en masse mails, ca. 1600.

Hvordan får jeg sendt dem afsted mest effektivt? Der er af og til vedhæftede filer, og webapp'en må ikke hænge alt for længe jo.

Samtidig vil jeg gerne kunne føre log over hvilke mails der blev sendt successfuldt.

Hva' siger i?
Avatar billede c-sharp Nybegynder
06. august 2007 - 11:36 #1
Brug evt. en pickup folder i forbindelse med SMTP serveren på webserveren
Avatar billede burningice Nybegynder
06. august 2007 - 14:27 #2
Ja, en pickup samt sørge for at køre din kode der sender mailsene i en ny tråd.
Avatar billede arne_v Ekspert
08. august 2007 - 00:23 #3
Jeg synes slet ikke at en web app lyder som det rigtige til udsendelse af mange email.

En standalone app kan bedre tillade sig og stå og tygge på det.
Avatar billede jps6kb Novice
08. august 2007 - 08:28 #4
Det kan vi nemt blive enige om, men desværre er det ikke en mulighed.
Avatar billede jps6kb Novice
06. september 2007 - 12:21 #5
Jeg fandt ikke nogen løsning på det, som var brugbar. Tak for indsatsen. Må bare leve med at afsenderne er BCC.