Avatar billede romolus Nybegynder
05. august 2007 - 14:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Brightness og gamma

Hej alle

Jeg har et problem med at få nok lys(gamma og brithness) på min skærm når jeg spiller. Det er alle spil fra WOW til Day of defeat source. Jeg har et radeon 9600 og kører catalyst control center, både software og skærm står på maks brithness, men alligevel kan man intet se i skygger og mørke områder i spil.

Nogle gode forslag?

Jeg har prøvet en del forskelligt men intet har vikret so far!

På forhånd tak!
Avatar billede hmortensen Nybegynder
05. august 2007 - 15:07 #1
Du kan prøve programmet PowerStrip.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
05. august 2007 - 15:53 #2
Kan du ikke indstille gamma i spillet?
Avatar billede romolus Nybegynder
05. august 2007 - 17:53 #3
Jo, jag kan stille gammaen i spillet, men det plejer ikke at være nok. Men powerstrip det virker.... Perfekt

Mange tak hmortensen dine point er på vej
Avatar billede romolus Nybegynder
05. august 2007 - 17:55 #4
Hej Hmortensen, send lige som et svar så får du point
Avatar billede hmortensen Nybegynder
05. august 2007 - 21:10 #5
Det var så lidt.