Avatar billede hlund Nybegynder
04. august 2007 - 23:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Stabil trådløs router til gaming på nettet

Jeg er led af ked af min gamle 11 mb router.

Den er meget ustabil og falder ofte ud kortvarigt via den trådløse forbindelse, hvilket ikke er ideelt ved spil.

Er her nogen der har erfaring med en router der er stabil og med meget få (ingen?) og som er god til at være stabil trådløst på nettet, således den kan anvendes til onlinespil.

Pris under 700.
Opsætningen må heller ikke være alt for vanskelig.
Avatar billede canzer Nybegynder
07. august 2007 - 09:37 #1
Jeg har personligt ikke andet end gode erfaringer med Linksys routere, deres trådløse net er klippe stabilt... min stod online i 20 dage uden at falde ud!
Avatar billede hlund Nybegynder
07. august 2007 - 21:44 #2
Ok sådan en er bestilt, ser frem til at prøve den.