Avatar billede skrappe Nybegynder
04. august 2007 - 13:51 Der er 7 kommentarer

Opdateringer mislykket

Jeg har genoplivet en gammel Xp proff og inst. xp med sp2.
Den er valideret og henter sikkehedsopdateringer, men vil ikke installere dem, hvad gør man? der er ca. 75 opdateringer
Avatar billede goulduck Nybegynder
04. august 2007 - 23:35 #1
Jeg har før kæmpet med dette problem uden at komme nærmere en løsning. Jeg slagtede Windows totalt, efter at have kopieret det ud jeg skulle bruge.

Men jeg er selvfølgelig interesseret i at høre om der er nogen andre som kan komme med en løsning til dette. :-)
Avatar billede corleonedk Nybegynder
04. august 2007 - 23:55 #2
Kommer den med nogen fejlmelding?
Avatar billede goulduck Nybegynder
05. august 2007 - 00:20 #3
Det jeg har oplevet er at Windows Update bare går i gang med at downloade opdateringerne og når den så går i gang med at installere opdateringerne, så skriver den bare "mislykkedes" i stedet for "færdig" (eller hvad den plejer at skrive).

Når den så har løbet samtlige opdateringer igennem, så får man besked om at følgende opdateringer IKKE er blevet installeret.
Avatar billede skrappe Nybegynder
06. august 2007 - 19:18 #4
ingen fejlmeddelelser til mig, ud over at de er "mislykket".
Avatar billede kendanmark Praktikant
08. august 2007 - 22:09 #5
Jeg har samme problem på en ny-geninstalleret PC. Så jeg er også meget interesseret i eventuelle løsningforslag
Avatar billede kendanmark Praktikant
24. januar 2010 - 20:28 #6
Lukkes pga alder
Avatar billede kendanmark Praktikant
24. januar 2010 - 20:34 #7
Luk dog:0