Avatar billede joegge Nybegynder
04. august 2007 - 11:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Firewall problemer

Hej har et problem, Jeg kan ikke få forbindelse med internet explorer, computeren siger at den ikke kan oprette forbindelse med port 80 og port443 samt ftp port 21, der står at det sikkert er noget med firewall på maskinen, jeg har afinstalleret Zonealarm men det virkede ikke og xp firewall er ikke slået til, bruger NOD32 som antivirus, nogen der ved hvad jeg kan gøre, kan godt modtage min mail,  ( har ikke ret meget forstand på disse problemer )
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
04. august 2007 - 11:17 #1
Start din XP firewall igen, inden du får maskinen oversvømmet med "orm".

Problemet er sikkert, at ZoneAlarm ikke er blevet ordentligt afinstalleret. Det sker nogle gange. Så ligger servicen og blokerer. Så skal du geninstallere ZoneAlarm. Når du har gjort det, så fjern fluebenet ved, at den skal starte med Windows. GENSTART MASKINEN. Kør så afinstalleringen igen. Du kan evt rydde helt op efter den bagefter, ved at køre denne batchfil http://sptlarsenserious.googlepages.com/zfix.zip
Avatar billede Jensen DK Novice
04. august 2007 - 13:28 #2
Inden at du får mere hjælp hvad med at afslutte alle dine uafsluttede spørgsmål.
Avatar billede joegge Nybegynder
04. august 2007 - 16:25 #3
Håber at jeg nu har gjort det rigtige og har ordnet de uafsluttede spørgsmål jeg stadig havde stående åben, og at  du far sibidor er tilfreds :o))
Avatar billede Jensen DK Novice
05. august 2007 - 06:53 #4
Der er ikke noget at blive sur over,det mindste man kan gøre når man har stillet et spørgsmål, er at afslutte med uddeling af point, hvis man har fået et svar man kan bruge.