Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
04. august 2007 - 08:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Omdanne css styret html side til CMS side

Hej

Jeg har lavet en hjemmeside i CSS for en kunde www.lkhojskole.dk (herunder drejer det sig kun om lange kurser så tryk på det) som de gerne vil have lavet en CMS backend på. Hvis du er i stand til at lave en velfungerende CMS backend på denne hjemmeside vil jeg gerne høre fra dig med referencer og en pris på jobbet.
Avatar billede phpshark Nybegynder
06. august 2007 - 19:35 #1
Send mig en mere detaljeret beskrivelse på phpshark@hotmail.com, så vender jeg tilbage.
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2007 - 22:23 #2
Jeg er også interesseret i denne opgave, hvis den stadig er aktuel. Jeg kan dog ikke finde din kontaktoplysninger.

vh hygum@tigerensrede.dk
Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
28. november 2007 - 22:44 #3
Hej

Tak for tilbuddet, men vi har fået et fast samarbejde
Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
15. marts 2009 - 22:44 #4
jeg fik en programmør, så det var rart