Avatar billede Slettet bruger
03. august 2007 - 21:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kan man koble 2 computere til at være trådløse med den her router

kan man koble 2 computere til at være trådløse uden trådløse netværkskort med den her router eller følger der 2 trådløse netævrkskort med

http://www.shg.dk/produkter/infobox.asp?varenr=240513&lokation=

mvh
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
03. august 2007 - 22:13 #1
umiddelbart følger der ikke nogen trådløse netværkskort med, så dem må du købe ved siden af :-)
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
03. august 2007 - 22:14 #2
og du kan ikke koble en computer trådløst op på et netværk uden at der sidder et trådløst netkort i den (eller evt. tilkoblet vha. usb porten eller lign.)
Avatar billede goulduck Nybegynder
05. august 2007 - 01:07 #3
Du kan evt bruge sådan 2 stk:
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=240508

Hvis det altså er til stationære computere og du har ledige PCI slots.
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2007 - 13:55 #4
smid et svar

lol det endte med at jeg ikke engang havde brug for routeren skulle bare koble den direkte fra boksen inde i stuen hen til computeren - spild af tid!
Avatar billede goulduck Nybegynder
25. august 2007 - 00:53 #5
Okay! :D
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
25. august 2007 - 20:14 #6
hehe... fair :-)

Fik allerede point for lignende spørgsmål af dig tidligere, så det er okay...