Avatar billede jensenx Nybegynder
03. august 2007 - 20:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Dating site

Jeg skal bruge en komplet datingsite asp/php. har domænet med asp.(kan evt ændres til php) med betalig dankort/ bankoverførsel samt sms betaling.
Det er ikke noget der haster, dvs. du kan lave det i din fritid.
Hvis du har ideen til udformning, og kan du bygge siden så den virker 100%, osv. så send en pris.
Avatar billede ttopholm Nybegynder
03. august 2007 - 20:21 #1
Hej Jensenx

Jeg vil meget gerne have noget mere uddybende info på den her opgave, du kan evt. sende den til mig på tt@device.dk
Avatar billede ja_ Nybegynder
04. august 2007 - 15:04 #2
Hej jensenx.

Jeg kunne også godt tænke mig uddybende information. :) Smid mig en mail på jakob at alminde dot org.
Avatar billede olebole Juniormester
04. august 2007 - 15:08 #3
<ole>

Har du prøvet at se, hvad der måtte ligge på div. online-auktioner? Mon ikke, der er et hav af den slags sites billigt til salg? De hænger jo på hveranden web-adresse efterhånden og der er vel grænser for, hvormange der er brug for  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede jensenx Nybegynder
04. august 2007 - 15:12 #4
<ole> hvis du har en adresse til en side der er til salg, så send den til mig pgldende@yahoo.dk
Avatar billede olebole Juniormester
05. august 2007 - 14:14 #5
Det har jeg ikke, men mon ikke du kan finde et på QXL eller lign. online auktioner? Har du prøvet at lede den slags steder?
Avatar billede euhp Nybegynder
12. august 2007 - 10:26 #6
Der findes ikke noget standard stof i ASP.

Men hvis du uddyber din ide så kan du jo skrive mere her.

Hvorfor vil du fx lave et dating site? Der findes en million og du har ikke de mange millioner der skal til for at promovere det ordentligt?
Avatar billede jensenx Nybegynder
12. august 2007 - 12:50 #7
Jeg har fundet en programmør, "euhp" Det drejer sig jo ikke kun om at have nok penge, men mere om at have nok sider selv der kan promovere den side, og jo, jeg har de penge der skal bruges, og sider.
Avatar billede euhp Nybegynder
12. august 2007 - 22:21 #8
tro mig - det drejer sig om penge... de sider der promoverer din egen vil ikke skabe nok opmærksomhed til sådan en side.