Avatar billede lasse4160 Nybegynder
03. august 2007 - 16:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvilken router?

Davs alle.

Har p.t en zyxel P-660R-D1 via cybercity, men den er ret skod. Den gider ikke at lade mig spille warhammer 40k: dawn of war over nettet. Kan ikke bruge linksys, da dere support siger at deres produkter ikke kan fungere optimalt over PPPOA og static ip adresse. Kan i anbefale mig andre mærker end så lige linksys og zyxel?
Krav: Skal ikke være trådløs, ikke over 500kr, skal kunne køre med PPPOA og static ip adresse, skal være en adsl2 router.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
03. august 2007 - 17:38 #1
Da problemet muligvis ikke er routeren, og det ville være spild af penge at købe en ny, vil jeg lige spørge dig, om du har prøvet at portforward'e de korrekte porte, som spillet kræver?
Avatar billede amian Nybegynder
03. august 2007 - 18:00 #2
Jeg har tidligere selv haft sådan en router og den ville ikke lade mig spille BF2 optimalt. Og det hjalp ikke portforward´e diverse porte.
Jeg har abbonement hos cybercity og de ville ikke give mig en anden type router. Så jeg bestilte deres telefoni for at få en anden og nu virker det optimalt, men det kan jo ikke være rigtigt at det skal være nødvendigt.
Avatar billede lasse4160 Nybegynder
04. august 2007 - 13:24 #3
Alle porte er blevet forward, og det hjælper ikke en dyt.
Avatar billede amian Nybegynder
04. august 2007 - 18:05 #4
Jeg tvivler på at du kan få en router til de 500 kr du skriver, for der er vist noget med at der sidder et modem i dem fra cybercity, så de er lidt dyre. Du kan evt. ringe til cybercity, og kræve de sender dig en anden type, men det tvivler jeg på at de gør, det kunne jeg i hvert fald ikke få dem til. Men jeg ved at zyxel 2602R kan køre det meste. Den har jeg og har ikke haft nogle problemer siden.
Avatar billede lasse4160 Nybegynder
04. august 2007 - 18:21 #5
Havde kigget lidt på en d-link DSL 584T eller en d-link DSL 524T. De koster begge under 400kr. Cybercity vil ikke give mig en anden type router. Jeg tør ikke rigtig prøve en anden zyxel router, da jeg nu har haft 2 forskellige zyxel routere og begge havde samme problem i det samme spil. Hvad er et DSL modem for noget? Er det bedre?
Avatar billede amian Nybegynder
05. august 2007 - 23:56 #6
Så kan jeg desværre ikke være til meget hjælp...sorry
Avatar billede lasse4160 Nybegynder
27. august 2007 - 22:02 #7
Tilbage points.
Avatar billede skovinfo Nybegynder
29. august 2007 - 18:23 #8
Din nye router skal understøtte ppp0a samt der SKAL være indbygget dsl-modem. Det er nemlig den standard som CC bruger. Så vil du få det til at virke.