Avatar billede skalskar Nybegynder
03. august 2007 - 12:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke brænde image ved slipstreaming?

Hej eksperter.!

Jeg har brug for at upgradere mit xp med sp2, begge dele ligger på hver sin cd. Har brugt en af de utallige guides der findes på nette, men når jeg skal til at brænde Microsoft Corporation.img skriver nero "forkert parameter" og går tilbage til vinduet hvor jeg vælger en opgave som nero skal udføre...!

Spørg endelig hvis i har brug for ekstra info.
Avatar billede strych9 Praktikant
03. august 2007 - 20:16 #1
Hvilken guide har du fulgt?
Avatar billede skalskar Nybegynder
04. august 2007 - 16:47 #2
lidt forskellige - men denne startede jeg med til jeg sad fast http://www.theeldergeek.com/slipstreamed_xpsp2_cd.htm
Avatar billede skalskar Nybegynder
16. august 2007 - 17:13 #3
spørgmålet er løst