Avatar billede djmoose Nybegynder
03. august 2007 - 10:31 Der er 3 kommentarer

Søgning i PDF markeret

Når man anvender Google kan man vælge at få sin søgning markeret så man bedre kan finde sit resultat.

Åbner jeg f.eks. en PDF fil på 16 sider og har søgt på strøm, vil jeg være træt af at skulle kigge alle 16 sider igennem for netop at finde dette søgeord eller bruge tid igen på at søge inden i PDF'ens program.

Nogle der ved hvordan man kan få markeret sin søgning i et online PDF dokument?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
03. august 2007 - 10:34 #1
Kan du ikke bare bruge søgefunktionen i Adobe?
Avatar billede djmoose Nybegynder
03. august 2007 - 10:52 #2
Det er det jeg skriver at det er en dobbelt funktion. Det vil jeg gerne undgå
Avatar billede farmer Nybegynder
03. august 2007 - 11:00 #3
Hvis du åbner pdf-filen vha. googlelinket "hvis som html" så får du markeringerne med, men formateringen ryger så en tur... dvs. finder du det, du skal bruge, så er man næsten tvunget til at åbne pdf-filen på alm. vis bagefter for at få billeder og formatering med.

Det er den hurtigste måde at screene en pdf for at se, om den indholder det, du leder efter.