Avatar billede jesusjoe Nybegynder
03. august 2007 - 00:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ustabilt trådløs net hvis adapter ikke er tilsluttet

Jeg har en bærbar, toshiba SA50-432.

Jeg har denne lidt underlige fejl, at mit trådløse net ikke fungerer optimalt medmindre strømmen er sluttet til (AC adapter). Min søster har præcis det samme problem med hendes. Når den kører på batteri finder den netværket og tilslutter, men internettet er ustabilt (langsom browser og messenger vil ikke logge på). Signalstyrken er i maks til det trådløse netværk.
Avatar billede jesusjoe Nybegynder
03. august 2007 - 00:26 #1
Det er det samme på forskellige netværk, så det er altså ikke routeren.
Avatar billede nva Praktikant
03. august 2007 - 07:55 #2
Prøv at kigge på netkortet i enhedshåndteringen. Hvordan står det mht. strømstyring? Måske kan det være noget her - bare en vild tanke.
Avatar billede jesusjoe Nybegynder
03. august 2007 - 10:04 #3
Tak nva, det var løsningen. Inde i enhedshåndteringen fandt jeg hvor strømsparestyring stod til "automatisk". Da jeg satte den til manuel og "maksimal ydelse" virkede det.
Opret et svar, så kan jeg gi dit point.
Avatar billede nva Praktikant
03. august 2007 - 10:36 #4
Fint :)