Avatar billede scheel Nybegynder
02. august 2007 - 22:34 Der er 6 kommentarer

mangler Driver

Hejsa

Jeg har en compaq nx7010 hvor min SD læser ikke virker, har ellers prøvet at finde en driver, men uden held, kan nogle hjælpe?
Avatar billede leif Seniormester
02. august 2007 - 22:52 #2
Af en eller anden årsag så har HP ikke driveren til SD kortlæseren på deres side.

Jeg mener jeg plejer at hente ftp://ftp.zepto.dk/Znote4100/Drivers/Win2K_XP/SD (Ja,ja, jeg ved godt det er en Zepto side)
Avatar billede scheel Nybegynder
02. august 2007 - 22:53 #3
Kommer bare ind på deres side, hvad hedder driveren?  (Har pro udgaven)
Avatar billede steffansp Nybegynder
02. august 2007 - 22:57 #4
ENE Cardbus CB-1410 PCMCIA Controller Driver . Den lyder mest sandsynlig..
Avatar billede scheel Nybegynder
02. august 2007 - 23:15 #5
Har prøvet begge drivere, der sker ikke noget, hmm meget mærkeligt
Avatar billede steffansp Nybegynder
02. august 2007 - 23:38 #6
Fulgte der ikke en driver cd med bærbaren?