Avatar billede merico Nybegynder
02. august 2007 - 14:58 Der er 2 kommentarer

Brug mobiltelefonens mikrofon over skype eller MSN

Er det muligt at kommunikerer over skype og MSN, med sin mobil? Den måde jeg forestiller mig det, er at jeg tilslutter min mobil via bluetooth, eller kabel, og så kan computeren bruge mikrofonen og måske højtaleren som var det en hvilken som helst anden "USB Mikrofon".

Hvis det er muligt går pointene til den der kan sige hvordan.

Min telefon er en Nokia 6300, jeg har Vista Utimate og Win xp Pro samt ubuntu, installeret som styrersystemer. Min bærbar er en Dell inspirion 9400.
Avatar billede hallubaloo Nybegynder
10. april 2009 - 16:32 #1
Ja, nu hiver jeg lige en efterhånden meget gammel post frem.
Jeg vil nemlig også gerne vide det.

Har en bærbar med bluetooth, og en Sony E. W890i.
Avatar billede hallubaloo Nybegynder
05. november 2009 - 23:16 #2
stadig ingen der har et godt bud.
ved der er et program, men det til mac :(
kører windows.. win7