Avatar billede minipod Nybegynder
05. juni 2001 - 19:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Harddisk væk?

Jeg har haft problemer med at skrive til min harddisk på min bærbare Toshiba. Jeg har skiftet harddisk, men det har ikke løst problemet. Og nu kan systemet slet ikke finde harddisken. Det er som om at der er en eller anden enhed mellem processoren og harddisken der er i stykker. Hvad kan problemet skyldes?
Avatar billede madskp Nybegynder
05. juni 2001 - 20:14 #1
Har du prøvet at tjekke indstillingerne i BIOS. Det kan være at du skal køre HD autodetect hvis det findes i BIOS på en bærbar!!

PS du har oprettet 2spg. med samme emne!!
Avatar billede minipod Nybegynder
05. juni 2001 - 20:27 #2
Jeg har inet autodetect i Bios\'en så vidt jeg kan se...
Avatar billede madskp Nybegynder
05. juni 2001 - 20:29 #3
Nu ved jeg ikke så meget om toshibas bærbare men prøv at tjekke om alla stikforbindelser sidder ordentligt sammen.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
05. juni 2001 - 22:13 #4
Husk lige at benyt den korrekte kategori. En bærbar har intet med \"håndholdt\" at gøre :)

NanoQ
Avatar billede cion Nybegynder
01. juli 2001 - 20:46 #5
måske er den nye harddisk ikke kompatibel med din øvrige nuværende hardware
Avatar billede minipod Nybegynder
03. juni 2003 - 10:23 #6
ok